Nettbutikken Steely sender kun varer til kunder i Norge.

Alle varer sendes fra lager i Norge.
 

Hvordan handle hos Steely :

Trykk på "Legg i handlekurv" og gå til kassen.
Du velger her hvordan du ønsker varene skal sendes.

Ved bestilling vil du motta en bekreftelse via en e-post, det er derfor svært viktig at vi har riktig e-post adresse registrert.

Husk også at kunden selv har ansvar for å oppgi riktig adresse slik at sendingen kommer raskt og trygt frem.

FRAKT

Alle varer sendes med Posten Norge.

Pakken sendes i utgangspunktet som brevpost og du vil da få varene levert rett i din postkasse.
Dette er en rimelig og rask fraktmetode, og normal fremsendingstid er 2-3 virkedager.
Med brevpost får man ikke sporingsnummer og varene er ikke forsikret.
Steely.no står uten ansvar om pakken blir borte i posten, men erfaringsmessig er dette en meget trygg fraktmetode.
Fraktkostnad er kr. 49.- som standard for alle bestillinger. Dette vises når du legger varer i handlekurven.

Bestiller du for mer enn kr. 500.- er frakten gratis ved valg av brevpost forsendelse.


Du kan også velge norgespakke. Da er varene forsikret og du får da et sporingsnummer slik at du kan følge pakken fram til postkontoret. Du mottar en hentelapp i postkassen din, og varen utleveres på postkontoret mot fremvisning av legitimasjon.
Normalt er fremsendingstiden 3-5 virkedager, litt avhengig av hvor i landet pakken sendes.
Norgespakke koster fra kr. 149.- , men ved bestillinger over kr. 500.- reduseres prisen for norgespakke til kr. 100.-

ANGRERETT OG RETUR AV VARER

I følge norsk kjøpslov har du mulighet til å angre ditt kjøp, og returnere varene i inntil 14 dager etter at varen er mottatt.
Angrerettskjema følger vedlagt varesendingen ved bestilling.
Velger du å benytte deg av angreretten, vennligst gi oss en tilbakemelding så raskt som mulig slik at vi kan bli enige om fremgangsmåte for retur.
Varene sendes tilbake i originalemballasje, og må være godt innpakket for å unngå fraktskader.
Kjøper dekker kostnad for frakt begge veier og har ansvaret for frakt tilbake til selger.
Sammen med varen sendes utfyllt angrerettskjema.
Mer info om utfylling av skjemaet fremgår av vedlegg til skjemaet.

REKLAMASJON

Dersom du oppdager en feil eller mangel på et produkt, må du så raskt som mulig og innen rimelig tid gi en
tilbakemelding til oss om dette. Vi vil da kunne bli enige om hvordan vi løser dette på en best mulig måte.